Sa nangalagas nga mga dahong laya daw susama. Dili pa igo ang imong pagabuhaton.


Balak Bisaya Posts Facebook

Tungod kini sa salabotan sa tawo.

Kahoy ko kaugmaon ko balak. Ani-a na pod ako niining payag sa kamingaw Naghinuktok ug namasin nga ikaw moduaw. Ug kadtong walay sakyanan nagpunsisok na. Ang Kaugmaon sa Pag-imprinta sa Timeline.

Padulong ngadto sa kalipayon. Gipapaabot ko nila diri sa tersena dugay dugay na sagol ang kakulba og kalaay kinsa ba ang ganahan magpaabot nagsulatsulat na lang ko niining non-stop balak basin og aduna na usay moabot nga sama kanako basin og mabasa niya ang tanan basin og duna ra unya siyay masabtan og siya unya ang mosulti kanako sa wala nako nasabtan gusto ko nga kini. Apan nidag-um na pod usab kanako ang kalangitan.

Makagagahum mo tanlag ko - mao ray paglaum. Ug ang kahayag nahanaw-Nikurog ko sa katugnaw. Sama sa balod mokuso ako ikaw molingaw.

Nikuha ko ug papel Aron magsulat ug balak para kaniya. Samtang ang mga kalanggaman nag-iyahay og pagpasilong. Katakos sa pagpangrason katakos sa pag-ila unsay husto unsay sayop.

Ikaw Sa Tunhay Mao Ang Akong Gugma Balak Sa paglakaw niining mga gabon. Mangtas mong hinigugma kangil-ad ba kangil-ad. MANILA Philippines - On the inauguration of President-elect Benigno Aquino III on June 30 the song Bayan Ko will be heard again.

Sa kahadlok sa adlaw nga wa motumaw. Dili ka kinahanglan mokaon niini ug dili ka kinahanglan maghikap niini kung dili mamatay ka. Akong gilingaw akong mga mata nga nagtan-aw.

Ang mga kahoy gigamit sa pagrepresentar sa kinabuhi ug pagtubo ug gikonsiderar nga representante sa pagkaanaa kaalam gahum ug kauswagan. Wala namon nahibal-an kung unsa ang hitsura sa pag-print sa sunod nga siglo. Nalumos ang akong unod.

Apan ang bitin miingon sa babaye. Ug sa akong palibot gibati ko ang kamingaw. The most popular rendition of the song is the one immortalized by Filipino.

Sa maayong kaugmaon diin ato nga maangkon. Ang mga kahoy hingpit nga mga ehemplo kung unsaon pagkinabuhi pagtubo pagbalhin pagbag-o ug bisan mamatay nga matahum. Unsa kini nga kasakit.

Tingog mog tingog ko kini naghagawhaw. Unsay matarong unsay daotan. Kahoy ko Kaugma-on mo By Genamos_US of Washington DC USA Sa akong pagdula-dula ning bukid kung gipuy-an dili halayo sa payag kung natawhan Nga akong nalantawan ang tambok nga panganod giduyan sa sabakan sa lunhawng kabukiran Samtang ang mga kalanggaman nag-iyahay og pagpasilong sa mga sanga sa abuhon nga kahoy.

Higugmaon Ko Pa Gihapon Ikaw Bisan Sa Akong Paglatagaw. ANG KALAG KO MAY KALIPAY NA MAY PAGTOO GUGMA MAN. Dili halayo sa payag kung natawhan.

Sa tanang mga binuhat sa Dios ang tawo lamang maoy adunay katakos sa salabotan. Gibilin ko ikaw usa ka lista samga balak sa kalipay sa pipila nga bantog nga magbabalak sa kasaysayan sama nila Pablo Neruda Rubén Darío Antonio Machado Federico García Lorca Gustavo Adolfo Bécquer Vicente Aleixandre ug daghan pa. Kining atong balak wala kay kabalak-an Kung si auntie Dee-dee mag ngisi-ngisi Dili lang sa balak sayaw pud ug watusi Si Ann kumidya ug balak Ang akong tiyan dili mahiyak Mag sigi ko ug hagakhak Akong laway mag watak-watak Labi na kung si Henry ang mosulat Ang akong mata mokidlat Puno ug words dili mayhap Mawala ang kagutom tambal sa kuyap.

Sama sa isa ka pagbaklay kauban ka. Nga gidayan-dayanan sa maitum mong kabitoonan. Kantahan ko ang akong kaugalingon Walt Whitman Mga bato sa bintana Mario Benedetti Mga tema nga interes.

Ning akong gibati nga puno sa kasadya. Nasayod ka man unta niining hilabihan nga pagbati -. Nga akong nalantawan ang tambok nga panganod.

Diin ang mga kalag kanako naghugyaw. Buhay koy nagkagulo Mula nang ikay iwanan ko Nangangarap na sanay Kaya kong ibalik ang kahapon At di na muling Magkamaling iwanan ka Sa pagdikit ng aking mata Ikaw pa rin ang nakikita Ang yakap mo Hanap ko sa twina Akoy nagtataka naiiba Ang aking nadarama Buhay koy nagkagulo Mula nang ikay iwanan ko Sanay may bukas pa Aasahan sa pag. Salamat pinalangga apan nahisabtan mo ba.

MAY KALINAWNG KASINGKASING KO. By Genamos_US of Washington DC USA. Ang mga kultura sa tibuok kalibotan nag-isip sa mga kahoy ingong sagrado nga mga simbolo.

Sa mga bunga sa mga kahoy sa tanaman makakaon kami apan sa bunga sa kahoy nga nagbarug sa tunga sa tanaman ang Diyos nag-ingon. Mahal ko ako moingon. Nalumos ko diri sa atabay.

Kay ikaw sa tunhay mao. Ang pag-imprinta sa digital inkjet teknolohiya sa web-to-print ug pagmantala sa cross-media naa sa karon nga timeline sa pag-print. Sa makabungog nga sangpit.

Akong gipulawat ang halalum nga pagpanghupaw. ANG MAHAL NGA PANALANGIN NYA KANAKO GIHATAG. Ang babaye mitubag sa bitin.

Idayong ko ang imong kasingkasing dinhi kanako Aron itangkil ko kanunay dinhi sa akong dughan Dili ko buot ikaw mawala sa akong panan-aw kay ako nahadlok nga ikaw mahanaw Ikaw ang akong kapalaran mga akong gidamgo sa kanunay Ikaw ang akong kalibutan ning layaw kung hunahuna Sud-unga kanang buwan sa kagabhion nga nigilaw sa kangitngit. Nga naghatag ning dughan ko ug puno sa kalipay. Maot man paminawon apan Akong buhaton nga patsyada.

Nitan-aw ko sa blanko nga papel Naghuna-huna. Ang bidlisiw sa adlaw nagpasil-ip sa mga sanga sa kahoy. Mga Balak Ko Sa Matitipuhan Ko Part 1 0 0 Mencircle Monday July 16 2012 Edit this post.

Nikapyot ko sa unos. Kahoy ko Kaugma-on mo. Ug kon siksikon pa gayod ang salabotan sa tawo ato usang makita nga aduna kiniy duha ka taras.

ANG KALAG KO MAY KABAG-O NA KUYOG MAN SA GINOO. Giila sa mga naggama sa kagamitan ang mga pagbag-o sa industriya ug nagpadayon sa pagpahiangay. Ang bidlisiw sa adlaw kanunay.

Giduyan sa sabakan sa lunhawng kabukiran. Apan ang kasakit walay katapusan. Gayud sa atoa nga magasiga.

The song has been a staple in rallies and holds a special place in the hearts of the Aquinos and Filipinos throughout the generations. Apan wa ko maka-park dayon kay puno na naghuwat na lang ko nga dunay mogawas. Ang mga kahoy ug mga bulak Nagasambit sa among gugma Nga hain pa man dili gayod mawala.

Siya akong tunhay nga kalipay Sa pagmata ko matag-buntag Tunhay nga kasingkasing Sa iyaha akong ginapamatyag. Susama sa mga salingsing sa patayng kahoy daw sama sa kaugmaon bangunun pangandoy kang inday sa iya katahum ako sama sa kingkoy huna huna aburido kang inday gugma gina asoy ugma damlag duha ka dughan maga tagbo sa iya kiliran ako maga akbo kada adlaw siya kanako naga dayeg kang jr na ukbo. Kahoy ko Kaugmaon mo.

Sa ato pa mas sayo silang nimata kay kanako mga alas 400 pa tingali. Nisinggit ang akong mga bukog. Sa akong pagdula-dula ning bukid kung gipuy-an.


Balak Bisaya Posts Facebook