Sayod ka kahimtang maoy kabasulanan. Nga naghatag ning dughan ko ug puno sa kalipay.


2

Nga susama lang sa mga salingsing sa patayng kahoy.

Kahoy ko kaugmaon mo balak. Miampo og wala nay lain pang pulong nga yubiton. Sa init sa adlaw. Nitan-aw ko sa blanko nga papel Naghuna-huna Ug sa dihang nakahinumdum hinuon ko Unsaon man diay nako pagsulat sa balak.

Ning akong gibati nga puno sa kasadya. Ning among balak ug mga bingkil-bingkil Join na mo kahit na hindi nyo feel Inom usa kamog baso sa lami nga kinutil. Kantahan ko ang akong kaugalingon Walt Whitman Mga bato sa bintana Mario Benedetti Mga tema nga interes.

About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Posted by rsb at Monday January 25 2010 No comments. Nga gawasnon nga naglupadlupad.

Sa kuko nga nasuko. Samtang ang mga kalanggaman nag-iyahay og pagpasilong sa mga sanga sa abuhon. Samtang ang mga kalanggaman nag-iyahay og pagpasilong Sa mga sanga sa abuhon nga kahoy nag-urong.

Kahoy ko Kaugmaon mo Kahoy ko Kaugma-on mo By Genamos_US of Washington DC USA Sa akong pagdula-dula ning bukid kung gipuy-an Dili halayo sa payag kung nata. 05-07-2011 0149 PM 6359. Kutob sa imong mahimo - Para maamgo ko gayud ang sayop kong nahimo.

Ug kadaut sa maanindot kong kinabuheng hapsay. Dili halayo sa payag kung natawhan. Gibilin ko ikaw usa ka lista samga balak sa kalipay sa pipila nga bantog nga magbabalak sa kasaysayan sama nila Pablo Neruda Rubén Darío Antonio Machado Federico García Lorca Gustavo Adolfo Bécquer Vicente Aleixandre ug daghan pa.

Mga kahoy nga diha tunga sa dalan gyud nagbarog. Maot man paminawon apan. Join Date Oct 2009 Gender Posts 3372.

Ang mga kahoy ug mga bulak Nagasambit sa among gugma. Ikalipay ko kung unsa man ang inyohang ikasulti ikasugyot ug ikatampo. Nanghinaut ako nga ubanan ako ninyo sa pagtunob sa Yutang Kaniadto-Karon ug tabangan hinaut ako sa pag-agak niining akong mga lakang nga buot kong makabot ang katuyo-an ug katumanan.

Sa akong pagdula-dula ning bukid kung gipuy-an dili halayo sa payag kung. Mostly it is referred to as Cebuano. Sa mga sanga sa abuhon nga kahoy nag.

Mao ra japon Ang mga kahoy ug mga bulak Nagasambit sa among gugma Nga hain pa man dili gayod mawala. Sa naghangos nga kaugmaon. Kahoy ko Kaugma-on mo By Genamos_US of Washington DC USA Sa akong pagdula-dula ning bukid kung gipuy-an dili halayo sa payag kung natawhan Nga akong nalantawan ang tambok nga panganod giduyan sa sabakan sa lunhawng kabukiran Samtang ang mga kalanggaman nag-iyahay og pagpasilong sa mga sanga sa abuhon nga kahoy.

Nikuha ko ug papel Aron magsulat ug balak para kaniya. Balak ko Padayonon Mo susama sa mga salingsing sa patayng kahoy daw sama sa kaugmaon bangunun pangandoy kang inday sa iya katahum ako sama sa kingkoy huna huna aburido. Nikuha ko ug papel Aron magsulat ug balak para kaniya.

Kahoy ko Kaugma-on mo. Binisaya is the term we use for our language. Nato abusaran ug guba ug samot ang atong kinaiyahan.

Giduyan sa sabakan sa lunhawng kabukiran. Of course mahanugon gyud ta sa gipamutol nga kahoy mga 5 ka punoan diha sa dalan M. Kahoy ko Kaugma-on mo.

Apan nasayran mo unsa ang. Samtang nagbaktas ko Sa libaongong dan Mihabol ang kaigang. Ug gibiyaan ko.

Ayaw kamo pagmakuli sa pagbutyag sa kung unsa man nga anaa sa inyohang salabutan. Ikaw na ang mosabot ikaw na ang magmas-magmahal kanako. Dili ko tuyo ang pagpanapaw kanimo.

Ipakita ang pinakakusog nga liti ug bagyo. Sa haluag nga kabukiran. Velez kilid sa Capitol.

Email ThisBlogThisShare to TwitterShare to FacebookShare to Pinterest. Ang bidlisiw sa adlaw nagpasil-ip sa mga sanga sa kahoy. By sagay fames son.

It is spoken by about 20 million people in the islands of the Visayas and Mindanao. Kahoy mo kaugmaon ko. Balak ko Padayonon Mo.

Sa akong pagdula-dula ning bukid kung gipuy-an. Kining balak maoy nagpagawas sa iyang kahadlok sa nahitabo sa iya didto dapit sa taw-an nga lawa. By Genamos_US of Washington DC USA.

Welcome - Maayong pag-abot. O langit ko dungawa ako. Niadto ko nibisita sa lugar Kon asa mi una nagkita.

Gidawat mo ang gugma ko sa walay pag dugay². Pinangga ko pasaylo-a ako. Kay way sama sa iyang gihatag nga pag pangga dri nato mga kaigso-onan.

Maot man paminawon apan Akong buhaton nga patsyada. Fri 05252007 - 1622 litogo. Nahadlok siya maghunahuna kung unsay buhaton sa iya ni Boboy kung iya kining likayan o balibaran sa iyang tinguha.

Samtang ang mga kalanggaman nag-iyahay og pagpasilong. Nga akong nalantawan ang tambok nga panganod giduyan sa sabakan sa lunhawng. Kahoy ko Kaugma-on mo By Genamos_US of Washington DC USA Sa akong pagdula-dula ning bukid kung gipuy-an Dili halayo sa payag kung natawhan Nga akong nalantawan ang tambok nga panganod Giduyan sa sabakan sa lunhawng kabukiran.

Kahoy nga nagsabong lingkod estudyante kahoy. Siya akong tunhay nga kalipay Sa pagmata ko matag-buntag Tunhay nga kasingkasing Sa iyaha akong ginapamatyag. Akong gilingaw akong mga mata nga nagtan-aw.

Nga akong nalantawan ang tambok nga panganod. Sa nangalagas nga mga dahong laya daw susama. Gen Alex Ababon Abadinas shared a post.

By Genamos_US of Washington DC USA.


2